poniedziałek, 28 listopada 2016

SIEMIĘ LNIANE - DOBRA METODA NA GŁODA :)






Do Sylwestra został nam już miesiąc. W tym dniu każdy z nas chce prezentować się zjawiskowo. Wiele osób właśnie teraz podejmuje walkę ze zbędnymi kilogramami. Nie można co prawda liczyć na cud, ale w miesiąc możemy już co nie co zdziałać. 


W ostatnim czasie udało mi się sporo schudnąć (około 10 kg). Zajęło mi to trochę czasu. Najwięcej trudności sprawiła mi walka z nocnym podjadaniem. Właśnie przed snem, kiedy nasz organizm powinien się wyciszać i regenerować ja ... odwiedzałam lodówkę. 


Szukałam sposoby, który choć trochę zniweluje wieczorne burczenie w żołądku i nie wpływanie na przyrost wagi, a wręcz przeciwnie - obniży ją. Udało się moim wybawcą zostało siemię lniane. 


Kiedy tylko poczuję, że robię się wieczorem głodna sięgam po szklankę ciepłej wody z siemieniem lnianym. Może i sam nie zachwyca ale żołądek jest pełny na długo.


Siemię lniane jest też niezwykle ważne dla naszego zdrowia zawiera w sobie:

- błonnik, który poprawia pracę przewodu pokarmowego, pomaga pozbyć się toksyn z organizmu i sprawia, że nie chce nam się jeść.

- duże ilości witaminy E, która zaliczana jest do silnych antyoksydantów. Przeciwdziała procesowi starzenia, miażdżycy i pomaga w chorobach serca.

- białko, potas

- kwasy omega-3

- fitoestrogeny

- kwas foliowy


I dużo, dużo więcej ... warto więc sięgać po nie, by stracić na wadze i zadbać o zdrowie.

Stosujecie siemię lniane, widzicie jakieś pozytywne efekty ? :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz